|
|
|
Een overzicht van onze projecten
|
|
|
|
|
|
Tijdens de eerste vrijblijvende afspraak analyseert KlantKontakt uw klanten en brengt uw wensen in kaart. Samen met u willen wij een doelstelling koppelen aan het project, zodat we na afloop van het project kunnen beoordelen of het project aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met het project willen wij een bijdrage leveren aan de strategie van uw onderneming. Een project van KlantKontakt staat niet op zichzelf en is altijd een schakel in uw totale bedrijfsproces.
Uw huidige klanten beoordelen wij volgens een zogenaamde verdeelsleutel. De basis voor deze verdeelsleutel is klantwaarde en klantloyaliteit. De klantwaarde heeft te maken met de omzetwaarde van de klant en de klantloyaliteit is gebaseerd op emoties. Deze twee deling zorgt voor een goede mix van realistische cijfers die aangeven hoe groot de wil van uw klanten is om daadwerkelijk zaken met u te doen.
In de vervolgafspraak kunt u een advies van ons verwachten, dat op hoofdlijnen een indeling geeft van uw klanten én een aantal mogelijke voorstellen voor uw project.
Een project van KlantKontakt past bij uw onderneming en bij uw budget. Als u denkt, dat wij iets voor uw klantenpakket kunnen betekenen, dan nodigen wij u uit voor een vrijblijvende afspraak. Na deze afspraak weet u waar u aan toe bent. Een afspraak maakt u hier of telefonisch via (06) 1259 3581.
|
|
|
|
|
|